Sista tiden i Perth del 1

Med 11 dagar kvar i Perth så tänkte jag försöka maxa och göra så mycket som möjligt sista tiden. Först var det min födelsedag som var himla mysig. Familjen kom in och sjöng för mig på morgonen med tårta och en present. Glasstårta i sängen var inte en så dålig frukost haha. I födelsedagspresent fick jag biljetter till rooftop movie med tre kompisar, vilken bra present verkligen. På kvällen gick vi ut och åt på ett hamburgareställe och oj vad gott det var.
 
 MUMS
 
Också jätttemums
 

På onsdagen passa jag på att åka till Perth hills och Lesmurdie falls som är en  nationalprak som ligger en bit utanför city. Himla härligt att komma ut till lite natur. På kvällen var det innebandy som vanligt. Onsdag har blivit min favvo dag eftersom vi har träning haha. Vä

 

 

 
Fint här ändå
 
Xx
 

 

Kommentera här: