Sista tiden i Perth del 3

På fredagen åkte jag ner till Freo och mötte upp Lisa och två andra au-pairer som bor i hennes område. Vi fika och strosa lite i affärer innan det var dags för mig och Lisa att åka hem till henne och packa. På kvällen mötte vi upp Violet och Federica och sen gick vi alla till rooftop movien Thorn som jag fick i födelsedagspresent. Jag trodde inte filmen skulle vara så bra men jag hade fel. Filmen var bra och rolig och det var mysigt att göra det uppe på ett tak.

 

 

 
  

På lördagen var det dagsutflykt som gällde. Jag, Lisa, Federica och en annan italiensk au-pair Gulia hade planerat att åka till Black diamond lake. Körningen dit ner var såå lång, jag kunde ju tro att man var lite immun efter hela resan upp till Exmouth men icke. Härlig dag vid sjön, vattnet var väldigt fint och stämningen var så typisk Aussie.  Vi hann även med ett stopp vid Honeymoon pools som var en punkt på min bucktlist så det var roligt. Honeymoon pools var också super mysigt och det var en himla trevlig campingplats. Vattnet var dock jättekallt men vad gör det, det var ju varmt i luften. Sen var det dags att åka tillbaka in till Perth, Federica skulle jobba. Jag och Lisa bestämde oss för att gå ut och käka och hänga lite på en bar en sista gång innan jag åkte hem. Det var en rolig kväll och jag och Lisa bara passade på att umgås massvis!!

 

 

 
 
 
 
 
Honeymoon pool
 
Hjärtat
 
XX
 
 

Kommentera här: