Veckan efter roadtrippen.

Unnder veckan efter roadtrippen gjorde jag inte så mycket, jag var ganska trött efter resan. På torsdagen åkte jag en sväng till city beach, som blev en av mina favorit stränder här i Perth. Helgebs planer var att jag skulle sova hos Lisa från torsdag till söndag då hennes värdfamilj var bortresta, vilket man såklart inte tackar nej till, ett hus med lugn och ro.

 

När jag kom till Lisa på kvällen hade hon ordnat ett suprise födelsedagsfirande för mig. Blev så himla glad det hade jag inte alls väntat mig!! Det var en jättefin present, tårta, timtams, min favvo choklad och pepsi så mycket mums. En helt fantastisk födelsedagsfirande.

 

 

 
Titta så fin
 
Här har hon skrivit grattis på alla språk från de länder jag vart i haha.

På fredagen gjorde vi lite shopping. Haha lite för mycket för min del för att allt ska få plats i väskan men det löser sig nog. Sen åkte vi tillbaka till Lisas hus, passade på att hänga lite vid poolen och chillade. På kvällen gick vi till en bar och fira mig lite mer.

 

 

Lyx lunch

På lördagen var vi lite trötta från gårdagen så vi tog en lång sovmorgon innan det var dags att åka på lite innebandy. Två matcher stod på schemat. Efter det åkte vi hem igen och bara tog det lugnt, kolla lite film och hade det gött.

 

På söndagen bar det iväg till Freo. Lite strosning på deras marknad och såklart hitta vi ett hamburgarställe som fanns med på min lista. Ingen tvekan om att vi skulle prova den. Den var såå god och pommesen var dom bästa jag ätit. Denna burgare hamnar lätt på topp tre.  Vi åt i parken i freo och chilla där ett tag. Sen var det dags att bege sig hemåt och sen tillbaka till familjen igen. En toppen helg vart det!!

 

 

 
 
 
XXX

 

Kommentera här: