Road trip - Coral bay

Femte och sjätte dagen spenderades i Coral bay. Här var huvudgrejen att snorkla så det var det vi gjorde. Vi snorkla på stranden första dagen. Här råka vi även träffa på en kompis från Perth som också var ute och reste. Så då lyxa vi till det och gick ut och käka på en resturang, en väldigt roligt och trevlig kväll. Som man kanske förstår så är inte coral bay sådär super stort, en gata och en strand.

 

 
Redo för snorkling
 
Hur professionella ser vi inte ut!
 

Nästa dag åkte vi på en båttur och snorkla ännu mer. Här fick vi se Manta rays, hajar, skölpaddor och en massa fina fiskar och koraller.  Jag är ju inte ett super fan av båtar då jag insett att jag blir allt lite åksjuk men det blev bättre efter lite mat och ännu en snorkletur. Haha jag kom tillbaka sist och efter berätta Violet att dom nästan glömt mig...

 

 

 

 

 

 
 
 
Denna simma ví efter fram och tillbaka fram och tillbaka, snacka om att man kände sig lagom dum.
 
Det var allt från Coral bat Xx

 

Kommentera här: