Sist dagen i Australien

Idag har vi checkat ut från hostlet och mest väntat på att åka ut till flygplatsen.

Vi har iallafall uppdaterat våra dagböcker som vi har, åkte in till stan en sväng för att hitta lite wi-fi och ätit väldigt god glass. Vi hade spanat in det här stället sen vi kom till Cairns och fick nu en bra chans att prova på den.

Sen åkte vi ut till flygplatsen shoppa lite i taxfreen, jag spontan köpte en högtalare. Jag hade inte spräckt min Australien budget så då kände jag att det var okej plus att den var på rea.

Nu sitter vi på flygplanet och har nog två timmar kvar till Bali. Sen ska vi vänta två timmar på att Mikela ska landa med men det är gör inget för ska bli så kul att få träffa henne igen efter snart 6 veckor.

Ha det så bra!!

 
 
 
Våra snygga hattar vi köpt men jag glömt berätta om. nu matchar vi fint när vi är ute och går😂
 

Kommentera här: