Sjuker

Hej allihopa hoppas allt är bra med er!! här är det söndagkväll och jag har precis bokat en resa "hem". Jag tar en sväng förbi Rom påväg hem där vi ska firas pappas 50 års födelsedag, så kul!! Så hem till Sverige kommer jag väl runt 11 december eller likande, ska bli roligt att komma hem en sväng.
 
I veckan har det inte hänt mycket i måndags spela vi lite ib, det var väldigt roligt. Lisa har fått sina klubber hit ner nu så får låna en av henne, guldvärt!! Efter detta har jag gått och blivit sjuk. Så hela onsdag och torsdag har jag i princip legat i sängen. Lisa kom förbi en sväng och vi fika men mycket mer än det har jag inte gjort. Lisa har åkt iväg på semester med familjen i två veckor så kommer bli lite tomt utan henne.
 
I lördags var jag i Kings park med Anna och Frida vilket var en lagom utflykt för dagen och på kvällen tog jag det lugnt.
 
 
 
Xx

Kommentera här: